Restaurant Expert

RestaurantExpert este un pachet software conceput pentru a automatiza unitățile de catering, industria ospitalității și a divertismentului (HoReCa). Se adaptează și scalează cu ușurință la sarcinile unei anumite instituții. Datorită acestui avantaj softul este potrivit atât pentru o cafenea școlară mică cât și pentru o rețea mare de restaurante fast-food sau un restaurant cu stele Michelin. Pachetul nostru software RestaurantExpert este o soluție care crește și se dezvoltă odată cu afacerea clientului.

Ce sarcini rezolvă Restaurant Expert?

Pentru ce este potrivit Restaurant Expert?

Restaurant cu servire la masă

Primul restaurant în forma sa obișnuită a fost deschis în anul 1782 la Paris. Conform descrierilor contemporanilor din această instituție, pentru prima dată au fost combinate patru elemente importante – camere frumoase, chelnerițe inteligente, o pivniță elegantă și mâncare bună. Însă în secolul XXI, în condițiile de concurență acerbă, restaurantul are nevoie de un al cincilea element pentru a lupta pentru clienți – un pachet software care ajută ca afacerea să fie cât mai simplă și transparentă, care automatizează toate procesele de la comanda produselor către furnizori, până la livrarea bucatelor gata clientului și care permite proprietarului unității să se concentreze pe dezvoltarea acesteia și nu pe rezolvarea problemelor de rutină. Toate aceste sarcini sunt rezolvate de softul RestaurantExpert.

Restaurant fast-food

Primul local de tip fast food și lipsa chelnerilor a fost deschis în anul 1919 în SUA, și până în prezent aceste locale joacă un rol important în viața oamenilor care au nevoie să-și economisească timpul. Acolo unde pe primul loc se află viteza de lucru, intră în luptă RestaurantExpert, oferindu-i casierului o interfață simplă și convenabilă. Obiectivul de bază fiind în mod rapid recepționarea comenzilor cu acțiuni minime. Clientul va fi informat despre disponibilitatea comenzii cu ajutorul unui monitor special. Mai mulți clienți mulțumiți – mai mult profit pentru afacere.

Livrare produse alimentare și băuturi

Pandemia COVID-19 din anul 2020 a afectat fiecare oraș și fiecare persoană. Carantina generală a contribuit la popularizarea cât mai largă a serviciilor pentru livrarea de alimente și băuturi la domiciliu. RestaurantExpert și-a ajutat clienții să atingă maximul în această situație. Modulul integrat Call-center automatizează primirea comenzilor prin telefon sau prin on-line, transferul acestuia în bucătăria celui mai apropiat restaurant, controlează livrarea bucatelor gata șoferului și monitorizează livrarea acestora către client.

 

Pentru ce altceva este potrivit Restaurant Expert?

Beneficiile Restaurant Expert

Scalabilitate

Potrivit atât pentru cafeneaua preferată de lângă casă, cât și pentru un lanț de restaurante francizate

Metode de plată

Numerar, card de credit, tichete alimentare, certificate cadou

Managementul comenzilor

Primește comenzi printr-un singur centru de apel sau un site web, le distribuie într-o rețea de restaurante, monitorizează livrarea către client

Control

Monitorizează prezența personalului la locul de muncă și performanțele acestuia

Planificare

Ajută la planificarea banchetelor și la calcularea volumului de achiziții pentru efectuarea lor

Echipament

Softul funcționează pe orice echipament POS, pe laptop-ul dvs, în cloud sau pe telefonul mobil al chelnerului

Ce include în sine Restaurant Expert?

  1. 1
    „Casa restaurantului”

    - aplicație de bază pentru o unitate de catering, responsabilă de preluarea comenzilor, administrarea bucătăriei și contabilitatea numerarului.

  2. 2
    „Aplicație mobilă pentru chelner”

    - aplicație pentru un telefon mobil care vă permite să preluați comenzi direct de la masa clientului.

  3. 3
    „Aplicație mobilă pentru bucătar”

    - aplicație pentru tablete, responsabilă de împărțirea sarcinilor de gătit între departamentele de bucătărie și bucătari, precum și de feedback între bucătar și ospătar.

  4. 4
    „Monitor pentru oaspeți”

    - aplicație pentru monitoare mari ce informează clienții despre starea comenzii.

  5. 5
    «Call-center»

    - aplicație pentru operatorii ce preiau comenzi prin telefon sau prin intermediul site-ului web, și răspunde de funcționarea serviciului de livrare al restaurantului.

  6. 6
    «Depozit»

    - aplicație de bază pentru administrarea localului, care este responsabilă de analiză și contabilitatea depozitului.

500
Locuri de muncă automatizate
20
Bonuri se tipăresc în mediu pe minut
55
Espresso s-au vândut în timp ce ați citit această pagină
sales-and-resto

RE + SE

Pentru a automatiza un magazin mic și cu un punct de catering cu vânzarea de produse semifabricate la cântar sau cu produse finite. De asemenea, potrivit pentru automatizarea propriei cantine într-un magazin sau hală de producție.

shop-gas-station

RE + PE

Pentru a automatiza o mică cafenea la o benzinărie. De asemenea, vă permite să automatizați un magazin mic (până la 100 de articole) la o benzinărie cu o cafenea.