RestaurantExpert
Industria restaurantelor este într-o continuă evoluție, iar gestionarea și automatizarea unui restaurant cu servire la masă au devenit din ce în ce mai importante în succesul și eficiența acestor afaceri. Implementarea tehnologiei și utilizarea sistemelor automate pot aduce numeroase avantaje, inclusiv creșterea productivității, îmbunătățirea experienței clienților și optimizarea costurilor operaționale.
Gestionarea stocurilor este un alt aspect important într-un restaurant cu servire la masă. Prin utilizarea softului RestaurantExpert, proprietarii de restaurante pot monitoriza și controla în mod eficient cantitatea și valoarea ingredientelor și materiilor prime. Aceasta ajută la evitarea pierderilor și a risipei și permite optimizarea procesului de achiziție și reînnoire a stocului. Automatizarea procesului de gestionare a costurilor poate oferi, de asemenea, proprietarilor de restaurante o imagine clară asupra eficienței financiare a afacerii și poate contribui la identificarea și eliminarea eventualelor pierderi sau ineficiențe.
Funcționalități importante pe care softul RestaurantExpert vi le oferă:
Gestiunea stocurilor
Cu ajutorul RestaurantExpert, puteți gestiona în timp real stocurile de materii prime și semifabricate prin înregistrarea acestora pe baza cartelelor de calcul, în funcție de vânzările preparatelor în local. Această funcționalitate vă permite să plasați rapid comenzile pentru materiile prime necesare de la furnizori. În situația în care există întârzieri în livrare și stocurile a câtorva ingrediente sunt epuizate, RestaurantExpert va notifica chelnerii și personalul de la Call Center cu privire la preparatele care nu pot fi pregătite momentan în bucătărie.
Comenzi automate de materii prime de la furnizori
Datorită monitorizării în timp real a stocurilor, RestaurantExpert poate fi configurat pentru a efectua automat comenzi de materii prime necesare de la furnizori conform unui program prestabilit sau în funcție de nivelul scăzut al stocurilor. Astfel, intervenția umană este complet eliminată, asigurându-se că restaurantul dvs. nu va rămâne niciodată fără ingredientele necesare. Comanda generată automat poate fi trimisă furnizorului imediat prin e-mail sau prin intermediul sistemului EDX, sau poate aștepta aprobarea unui angajat al depozitului înainte de a fi expediată.
Deservirea clienților corporativi
Gestionarea clienților corporativi devine ușoară cu ajutorul RestaurantExpert. Plățile primite de la clienți sunt integrate automat în sistem prin intermediul platformei bancare online și sunt transferate ca avans în contul corporativ. Angajații clienților vor putea lua masa în local prezentându-și cardul corporativ chelnerului și vor utiliza avansul disponibil. Pentru fiecare angajat poate fi setată o limită individuală zilnică/săptămânală/lunară, precum și o listă de preparate permise/interzise pentru achiziționarea prin intermediul cardului corporativ. La finalul lunii, RestaurantExpert va genera automat factura fiscală și o va trimite contabilului prin e-mail, utilizând sistemul E-Factura SIA (sistemul informațional automatizat) sau prin sistemul EDX.
Rapoarte și analize
Sistemul furnizeză rapoarte și analize detaliate despre stocurile disponibile, vânzările, profitul și alte aspecte financiare ale afacerii. Aceste informații sunt accesibile în timp real și prezentate într-un mod ușor de înțeles. Cu aceste informații la îndemână, puteți lua decizii mai informate cu privire la strategia de afaceri și la investițiile viitoare.
Integrarea cu alte sisteme
Sistemul de gestiune SalesExpert poate fi integrat cu alte sisteme software pe care le utilizați deja, cum ar fi sistemele de contabilitate 1C, SAP, site-uri web, QIWI Moldova, Paynet, BPay, UNA, etc.
Monitorizarea performanței
sistemul oferă rapoarte detaliate despre performanța angajaților, vânzările și alte aspecte ale afacerii. Acest lucru vă poate ajuta la identificarea zonelor în care trebuie îmbunătățită performanța și la stabilirea obiectivelor clare pentru creșterea afacerii.
Recompense
prin utilizarea unui sistem de puncte sau de recompense, puteți motiva clienții să revină în magazinul dvs. și să cumpere mai mult. De asemenea, puteți utiliza softul pentru a urmări preferințele și obiceiurile de cumpărare ale clienților, astfel încât să puteți oferi o experiență personalizată și să le oferiți produsele potrivite la momentul potrivit.
Module specifice RestaurantExpert
Module specifice RestaurantExpert pe care vi le recomandăm pentru o bună gestiune a afacerii dvs.
Cash Register
Mobile Cash Register – aplicație creată de către compania Intelectsoft, această aplicație, prin instalarea sa pe un dispozitiv Android, poate ușor înlocui aparatele de casă standarde…
Self Service Kiosk
Una dintre cele mai populare forme de automatizare în supermarketuri este utilizarea Self Service Kiosk automate. Acestea permit clientilor să își scaneze produsele și să plătească…
ESM marketing
Mobile Cash Register – aplicație creată de către compania Intelectsoft, această aplicație, prin instalarea sa pe un dispozitiv Android, poate ușor înlocui aparatele de casă standarde…
Ei au ales RestaurantExpert
Unele dintre cele mai mari companii de pe piața Republicii Moldova au ales soluțiile noastre software și colaborează cu noi de mai mulți ani.