
Te însoțim în fiecare etapă de implementare
În munca noastră, aderăm la o abordare integrată a problemei automatizării, încercăm să luăm în considerare toate caracteristicile afacerii clientului și să oferim cea mai optimă și mai rentabilă soluție.
- 1Analiza proceselor de business
Înainte de a începe procesul de automatizare, analizăm procesele de afaceri ale companiei, suntem de acord cu optimizarea sau desființarea acestora și elaborăm un plan de implementare.
- 2Migrația datelor
Atunci când transferăm procesele de afaceri ale clientului din vechiul sistem de contabilitate în programele noastre, asistăm la maxim la transferul de date, pentru a evita lucrul manual din partea clientului.
- 3Școlarizare și traininguri
Oferim angajaților clienților noștri să dobândească toate cunoștințele și abilitățile necesare pentru a lucra cu produsele noastre, oferindu-le cursuri de formare și perfecționare a calificărilor în centrul nostru specializat de formare. Durata de studiu nu este limitată.
- 4Specialist dedicat
În etapa de introducere a proiectelor complexe, oferim clienților noștri un specialist tehnic personal care va supraveghea pregătirea și lansarea proiectului.
- 5Auditul lucrărilor în program
Deoarece nimic în lume nu poate fi perfect și greșelile pot fi întotdeauna comise, efectuăm un audit obligatoriu al activității unui nou client în urma rezultatelor primelor două luni de la lansare, pentru a identifica problemele și cauzele acestora și pentru a oferi sfaturi despre cum să le eliminăm.