Producere

RestaurantExpert

Automatizarea unei patiserii de producere aduce numeroase beneficii, cum ar fi creșterea eficienței, asigurarea calității superioare a produselor și optimizarea afacerii. Prin utilizarea tehnologiilor avansate, monitorizarea constantă și analiza datelor, patiseriile pot obține succesul pe piață, satisfacând așteptările clienților și obținând o poziție competitivă în industrie.

Gestionarea stocurilor este un alt aspect important, prin utilizarea softului RestaurantExpert, proprietarii de patiserii pot monitoriza și controla în mod eficient cantitatea și valoarea ingredientelor și materiilor prime. Aceasta ajută la evitarea pierderilor și a risipei și permite optimizarea procesului de achiziție și reînnoire a stocului. De asemenea, proprietarii au o imagine clară asupra eficienței financiare a afacerii și pot contribui la identificarea și eliminarea eventualelor pierderi sau ineficiențe.

Funcționalități importante pe care softul RestaurantExpert vi le oferă:

gestiunea stocurilor producere

Gestiunea stocurilor

Cu RestaurantExpert, puteți gestiona în timp real stocurile de materii prime și semifabricate, înregistrându-le în funcție de calculele efectuate în timpul procesului de producție și vânzare a produselor. Prin introducerea promptă a planurilor de producție pentru fiecare departament în sistem, RestaurantExpert calculează cantitatea de materii prime ce trebuie achiziționată de la furnizori pentru a finaliza cu succes planul. Aceasta permite plasarea comenzilor anticipate pentru materiile prime necesare de la furnizor, având în vedere și timpul necesar de livrare.

Prelucrarea comenzilor de la Clienți

Cu ajutorul RestaurantExpert, puteți înregistra și procesa rapid comenzile clienților pentru livrarea produselor dumneavoastră. Comenzile pot fi introduse manual în program sau pot fi înregistrate automat în cazul în care RestaurantExpert este integrat cu site-ul dumneavoastră. Programul generează automat planurile de producție pentru fiecare departament, pe baza comenzilor înregistrate, asigurând astfel pregătirea comenzilor la timpul stabilit.

facturare si plati restaurant cu servire la masa

Facturare și plăți

Pentru fiecare client, în cadrul programului se poate înregistra un contract care cuprinde condiții individuale de colaborare, precum reduceri personalizate, prețuri speciale pentru anumite produse, termene de plată pentru livrări sau limite de credit. Fiecare comandă înregistrată în program va ține cont de aceste condiții contractuale. După finalizarea comenzii, RestaurantExpert va genera automat factura fiscală și va înregistra datoria clientului. Factura poate fi trimisă automat prin e-mail către client, prin intermediul sistemului E-Factura sau prin sistemul EDX. Informațiile despre plata comenzii vor fi introduse automat în program atunci când clientul efectuează plata prin intermediul platformei bancare online.

Rapoarte și analize

Sistemul furnizeză rapoarte și analize detaliate despre stocurile disponibile, vânzările, profitul și alte aspecte financiare ale afacerii. Aceste informații sunt accesibile în timp real și prezentate într-un mod ușor de înțeles. Cu aceste informații la îndemână, puteți lua decizii mai informate cu privire la strategia de afaceri și la investițiile viitoare.

Integrarea cu alte sisteme

Sistemul de gestiune SalesExpert poate fi integrat cu alte sisteme software pe care le utilizați deja, cum ar fi sistemele de contabilitate 1C, SAP, site-uri web, QIWI Moldova, Paynet, BPay, UNA, etc.

Monitorizarea performanței

sistemul oferă rapoarte detaliate despre performanța angajaților, vânzările și alte aspecte ale afacerii. Acest lucru vă poate ajuta la identificarea zonelor în care trebuie îmbunătățită performanța și la stabilirea obiectivelor clare pentru creșterea afacerii.

Recompense

prin utilizarea unui sistem de puncte sau de recompense, puteți motiva clienții să revină în magazinul dvs. și să cumpere mai mult. De asemenea, puteți utiliza softul pentru a urmări preferințele și obiceiurile de cumpărare ale clienților, astfel încât să puteți oferi o experiență personalizată și să le oferiți produsele potrivite la momentul potrivit.

Module specifice RestaurantExpert

Module specifice RestaurantExpert pe care vi le recomandăm pentru o bună gestiune a afacerii dvs.

Mobile Cash Reg.

Mobile Cash Register – aplicație creată de către compania Intelectsoft, această aplicație, prin instalarea sa pe un dispozitiv Android, poate ușor înlocui aparatele de casă standarde…

MyDiscount

MyDiscount este o soluție IT concepută pentru a vă extinde baza de clienți precum și a vă asigura fidelitatea clienților actuali. Totodată, aplicația oferă confortul maxim pentru clienți…

ESM marketing

Mobile Cash Register – aplicație creată de către compania Intelectsoft, această aplicație, prin instalarea sa pe un dispozitiv Android, poate ușor înlocui aparatele de casă standarde…

CLIENȚII NOȘTRI

Ei au ales RestaurantExpert

Unele dintre cele mai mari companii de pe piața Republicii Moldova au ales soluțiile noastre software și colaborează cu noi de mai mulți ani.