Restaurant de tip Fast Food

RestaurantExpert

Creșterea cererii pentru soluții rapide și eficiente în industria restaurantelor de tip fast food au generat necesitatea gestionării și automatizării eficiente a acestor afaceri. Restaurant Expert reprezintă o soluție modernă și eficientă pentru a răspunde acestor cerințe. Prin intermediul unei interfețe ușor de utilizat, casierii pot procesa comenzile clienților într-un mod rapid și eficient.

În plus, softul oferă funcționalități de personalizare a comenzilor, permițând clienților să adauge sau să elimine ingrediente și să aleagă opțiuni suplimentare. Aceste cereri pot fi gestionate cu ușurință de către casieri, care pot transmite comenzile către bucătărie fără întârzieri.

Funcționalități importante pe care softul RestaurantExpert vi le oferă:

Gestiunea stocurilor

Cu ajutorul RestaurantExpert, puteți gestiona în timp real stocurile de materii prime și semifabricate prin înregistrarea acestora pe baza cartelelor de calcul, în funcție de vânzările preparatelor în local. Această funcționalitate vă permite să plasați rapid comenzile pentru materiile prime necesare de la furnizori. În situația în care există întârzieri în livrare și stocurile a câtorva ingrediente sunt epuizate, RestaurantExpert va notifica chelnerii și personalul de la Call Center cu privire la preparatele care nu pot fi pregătite momentan în bucătărie.

Comenzi automate de materii prime de la furnizori

Datorită monitorizării în timp real a stocurilor, RestaurantExpert poate fi configurat pentru a efectua automat comenzi de materii prime necesare de la furnizori conform unui program prestabilit sau în funcție de nivelul scăzut al stocurilor. Astfel, intervenția umană este complet eliminată, asigurându-se că restaurantul dvs. nu va rămâne niciodată fără ingredientele necesare. Comanda generată automat poate fi trimisă furnizorului imediat prin e-mail sau prin intermediul sistemului EDX, sau poate aștepta aprobarea unui angajat al depozitului înainte de a fi expediată.

materie prima restaurant fast food
monitor comenzi in asteptare

Monitor comenzi în așteptare

În ecosistemul programului RestaurantExpert este inclusă o aplicație pentru bucătar, în care acesta poate vedea lista de preparate pe care trebuie să le pregătească. Atunci când bucătarul marchează preparatul ca fiind gata, informația ajunge pe monitorul de așteptare afișat în sală, pentru a notifica clientul că comanda sa a fost finalizată. Dacă preparatele sunt predate clienților de către chelneri, chelnerul responsabil de masa clientului va primi o notificare push pe telefonul mobil cu privire la finalizarea comenzii.

Rapoarte și analize

Sistemul furnizeză rapoarte și analize detaliate despre stocurile disponibile, vânzările, profitul și alte aspecte financiare ale afacerii. Aceste informații sunt accesibile în timp real și prezentate într-un mod ușor de înțeles. Cu aceste informații la îndemână, puteți lua decizii mai informate cu privire la strategia de afaceri și la investițiile viitoare.

Integrarea cu alte sisteme

Sistemul de gestiune SalesExpert poate fi integrat cu alte sisteme software pe care le utilizați deja, cum ar fi sistemele de contabilitate 1C, SAP, site-uri web, QIWI Moldova, Paynet, BPay, UNA, etc.

Monitorizarea performanței

sistemul oferă rapoarte detaliate despre performanța angajaților, vânzările și alte aspecte ale afacerii. Acest lucru vă poate ajuta la identificarea zonelor în care trebuie îmbunătățită performanța și la stabilirea obiectivelor clare pentru creșterea afacerii.

Recompense

prin utilizarea unui sistem de puncte sau de recompense, puteți motiva clienții să revină în magazinul dvs. și să cumpere mai mult. De asemenea, puteți utiliza softul pentru a urmări preferințele și obiceiurile de cumpărare ale clienților, astfel încât să puteți oferi o experiență personalizată și să le oferiți produsele potrivite la momentul potrivit.

Module specifice RestaurantExpert

Module specifice RestaurantExpert pe care vi le recomandăm pentru o bună gestiune a afacerii dvs.

Cash Register

Mobile Cash Register – aplicație creată de către compania Intelectsoft, această aplicație, prin instalarea sa pe un dispozitiv Android, poate ușor înlocui aparatele de casă standarde…

Self Service Kiosk

Una dintre cele mai populare forme de automatizare în supermarketuri este utilizarea Self Service Kiosk automate. Acestea permit clientilor să își scaneze produsele și să plătească…

ESM marketing

Mobile Cash Register – aplicație creată de către compania Intelectsoft, această aplicație, prin instalarea sa pe un dispozitiv Android, poate ușor înlocui aparatele de casă standarde…

CLIENȚII NOȘTRI

Ei au ales RestaurantExpert

Unele dintre cele mai mari companii de pe piața Republicii Moldova au ales soluțiile noastre software și colaborează cu noi de mai mulți ani.