Specialist Suport Tehnic

Full Time
Chișinău, Republica Moldova
Junior/Middle
Responsabilitățile postului:
  • recepționarea și repartizarea comenzilor utilizând sistemul Service Desk;
  • oferirea de suport tehnic și consultații clienților;
  • verificarea modului de funcționare a calculatoarelor personale și a softurilor, instalarea și configurarea echipamentului comercial;
  • soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți în procesul de utilizare a complexului de programe;
  • participarea la testarea noilor funcționalități;
  • pregătirea și elaborarea setului de documente pentru utilizatori și crearea sistemului informațional corporativ.
Cerințe:
  • cunoașterea foarte bună a componentelor fizice ale unui calculator personal și a sistemului de operare Win10/11;
  • cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
  • abilități de analiză și localizare a problemelor la diferite nivele, capacitatea de identificare a soluțiilor alternative, competențe în lucrul cu documentația tehnică;
  • calități personale: responsabilitate, sociabilitate, amabilitate, rezistență la stres.
Oferim:
  • oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
  • posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
  • program de lucru full time;
  • angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
  • salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.

Program: De luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00 (cu pauză de masă de o oră).

Contactează-ne

Puteți trimite CV-ul la adresa info@edi.md sau să completați formularul de mai jos. Vă rugăm să rețineți că numai candidații selectați vor fi contactați pentru etapa 2 a interviului.