Magazin de proximitate, Supermarket, Hipermarket

Sales Expert

SalesExpert

Industria alimentară este într-o continuă evoluție, iar gestionarea și automatizarea magazinelor alimentare, supermarketurilor și hipermarketurilor joacă un rol crucial în succesul acestora. În ultimii ani, tehnologiile avansate au revoluționat modul în care aceste magazine funcționează și interacționează cu clienții lor. De la sisteme inteligente de gestionare a stocurilor până la casierii automate și analiza datelor, inovațiile tehnologice își aduc contribuția în crearea unei experiențe de cumpărături mai eficiente și personalizate.

Un aspect crucial într-un magazin alimentar este gestionarea corectă a stocurilor. Cu ajutorul softului de gestiune SalesExpert, retailerii pot monitoriza în timp real nivelul și disponibilitatea produselor. Etichetarea clară și consecventă a produselor și utilizarea codurilor de bare facilitează procesul de inventariere și urmărire a produselor. Astfel, veți putea identifica rapid produsele și veți reduce timpul necesar pentru procesarea și înregistrarea datelor.

Magazinele alimentare utilizează tot mai mult analiza datelor pentru a înțelege preferințele și comportamentul clienților. Prin colectarea și analiza informațiilor privind istoricul de cumpărături, preferințele și tendințele de consum, puteți crea prețuri speciale și campanii promoționale. Acestea va duce la creșterea satisfacției clienților și la fidelizarea lor pe termen lung.

Funcționalități importante pe care softul SalesExpert vi le oferă:

inventariere supermarket

Gestiunea stocurilor

Sistemul permite urmărirea stocului și a nivelului de inventar disponibil în timp real, astfel încât să puteți vedea întotdeauna câte produse aveți în stoc. Puteți vizualiza cantitățile disponibile pentru fiecare produs, să identificați rapid produsele care se apropie de nivelul minim și să gestionați eficient stocurile.

Furnizori

Datorită monitorizării în timp real a stocurilor, SalesExpert poate fi configurat pentru a genera automat comenzi pentru produsele necesare de la furnizori, respectând un program prestabilit sau în funcție de disponibilitatea în stoc. Această funcționalitate elimină complet intervenția umană, astfel încât magazinul dumneavoastră să nu rămână niciodată fără produse pe rafturi. Comanda generată automat poate fi trimisă furnizorului imediat prin e-mail sau prin intermediul sistemului EDX, sau poate aștepta aprobarea unui angajat al depozitului înainte de a fi expediată.

furnizori market

Facturare și plăți

La orice întreprindere, lunar au loc activități de declarare a facturilor fiscale pentru bunurile, serviciile furnizate și livrarea acestora către clienți, acest proces necesită o responsabilitate sporită precum și resurse semnificative de personal, timp, etc.

Pachetul software SalesExpert asigură execuția acestui proces de muncă complicată și anevoiosă prin intermediul doar a câteva clicuri de mouse.

Rapoarte și analize

Sistemul furnizeză rapoarte și analize detaliate despre stocurile disponibile, vânzările, profitul și alte aspecte financiare ale afacerii. Aceste informații sunt accesibile în timp real și prezentate într-un mod ușor de înțeles. Cu aceste informații la îndemână, puteți lua decizii mai informate cu privire la strategia de afaceri și la investițiile viitoare.

rapoarte si vanzari market

Integrarea cu alte sisteme

Sistemul de gestiune SalesExpert poate fi integrat cu alte sisteme software pe care le utilizați deja, cum ar fi sistemele de contabilitate 1C, SAP, site-uri web, QIWI Moldova, Paynet, BPay, UNA, etc.

Monitorizarea performanței

sistemul oferă rapoarte detaliate despre performanța angajaților, vânzările și alte aspecte ale afacerii. Acest lucru vă poate ajuta la identificarea zonelor în care trebuie îmbunătățită performanța și la stabilirea obiectivelor clare pentru creșterea afacerii.

magazin angajati

Recompense

prin utilizarea unui sistem de puncte sau de recompense, puteți motiva clienții să revină în magazinul dvs. și să cumpere mai mult. De asemenea, puteți utiliza softul pentru a urmări preferințele și obiceiurile de cumpărare ale clienților, astfel încât să puteți oferi o experiență personalizată și să le oferiți produsele potrivite la momentul potrivit.

Module specifice SalesExpert

Module specifice SalesExpert pe care vi le recomandăm pentru o bună gestiune a afacerii dvs.

Stock Manager

Stock Manager – aplicație specializată pentru terminalele colectoare de date care permite angajaților să înregistreze și să actualizeze informații referitoare la stocuri și inventar în timp real.

Cash Register

Mobile Cash Register – aplicație creată de către compania Intelectsoft, această aplicație, prin instalarea sa pe un dispozitiv Android, poate ușor înlocui aparatele de casă standarde…

Self Service Kiosk

Una dintre cele mai populare forme de automatizare în supermarketuri este utilizarea Self Service Kiosk automate. Acestea permit clientilor să își scaneze produsele și să plătească.

MyDiscount

MyDiscount este o soluție IT concepută pentru a vă extinde baza de clienți precum și a vă asigura fidelitatea clienților actuali. Totodată, aplicația oferă confortul maxim pentru clienți…

ESM marketing

Pe măsură ce oamenii devin mai atașați de telefoanele lor, mesajele text devin cea mai directă linie de contact. Acest lucru a făcut ca marketingul prin SMS sau prin email să fie una dintre …

Price Cheker

Price Checker este un instrument de consultare a prețurilor ideal pentru magazine universale, supermarketuri, magazine de import, magazine de sport, articole de papetărie, librării, etc.

CLIENȚII NOȘTRI

Ei au ales SalesExpert

Unele dintre cele mai mari companii de pe piața Republicii Moldova au ales soluțiile noastre software și colaborează cu noi de mai mulți ani.